Przejdź do treści
Regulamin rezerwacji
Regulamin Thai Smile Salonu Masażu Tajskiego
Postanowienie ogólne
- Thai Smile Salon Masażu Tajskiego (Thai Smile) świadczy usługi masażu tajskiego w ramach działalności gospodarczej Thai Smile Dariusz Kaczmarek, NIP 7792122537.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Thai Smile są zobowiązane do przestrzegania niniejszego regulaminu i podporządkowania się poleceniom pracowników Thai Smile.
- Pracownicy Thai Smile świadczą usługi mające na celu wyłącznie poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej, tj. nie są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów obowiązujących na terytorium RP, a porady udzielane przez masażystów nie są poradami lekarskimi.
- Salon Thai Smile czynny jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 12.00-22.00.
- Za stałego Klienta uważa się osobę, która zrealizowała przynajmniej 5 wizyt w ciągu 3 ostatnich miesięcy.
Obowiązki Klienta
- Klient podczas pierwszej wizyty, jest zobowiązany do wypełnienia Karty Klienta poprzez udzielenie informacji zgodnych ze stanem faktycznym dotyczących stanu zdrowia i możliwych przeciwwskazań oraz do każdorazowej aktualizacji tych danych w przypadku kolejnych wizyt.
- Klient, chcąc skorzystać z obecnie trwającej promocji lub voucheru (tj. zaproszenia, karnetu, bonu wartościowego, kuponu zniżkowego itp.), musi zgłosić ten fakt w trakcie zgłaszania rezerwacji. Thai Smile ma prawo odmowy przyjęcia do realizacji nie zgłoszonych voucherów, szczególnie gdy naruszają warunki oferty. Realizacja voucherów objęta jest osobnym regulaminem.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania personelu Thai Smile o ewentualnym dyskomforcie lub złym samopoczuciu w czasie wykonywanej usługi.
- Klient Thai Smile ponosi odpowiedzialność finansową za szkody powstałe na terenie salonu z przyczyn zależnych od Klienta.
Płatności
- Aktualna oferta oraz cennik świadczonych usług dostępne są w recepcji oraz na stronie internetowej Thai Smile: www.Thai-Smile.pl
- Jedyną obowiązującą jednostką płatniczą w Thai Smile jest Złoty (PLN).
- Thai Smile akceptuje płatność: gotówką, przelewem bankowym, za pośrednictwem PayPal, bonem wartościowym oraz w wybranych placówkach także kartą płatniczą.
- Thai Smile oświadcza, iż nie odpowiada za wszelkie różnice kwotowe, które mogą zaistnieć pomiędzy ceną za usługę obowiązującą w dniu płatności a finalnym obciążeniem rachunku bankowego Klienta i będące następstwem różnic kursowych transakcji dokonywanych przez centrum autoryzacji kart kredytowych lub bank Klienta.
- Na życzenie Klienta za wykonaną usługę Thai Smile wystawi fakturę VAT przesyłaną na wskazany adres e-mail do 10 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.
Rezerwacje
- Zgłoszenie rezerwacji odbywa się poprzez prawidłowe wysłanie przez Klienta zgłoszenia rezerwacji za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Thai Smile lub poprzez kontakt telefoniczny.
- Thai Smile oświadcza, że uwzględnia tylko poprawnie wypełnione formularze i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki będące następstwem błędnego wypełnienia formularza przez Klienta.
- Rezerwację uważa się za przyjętą wyłącznie w przypadku potwierdzenia jej drogą e-mail, za pomocą sms lub telefonicznie przez pracownika Thai Smile.
- Opłaty za usługi pobierane są w chwili pojawienia się w salonie przed wykonaniem usługi według aktualnego cennika lub indywidualnego ustalenia z właścicielem Thai Smile.
- Thai Smile zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w całości lub mniejszej kwoty w ramach zaliczki za wybrane rezerwacje, o czym poinformuje Klienta z wyprzedzeniem.
- Klient jest zobowiązany pojawić się w Thai Smile minimum 5 minut przed wyznaczoną godziną, w celu przygotowania się do usługi. Umówiona godzina jest godziną rozpoczęcia usługi. W przypadku spóźnienia powyżej 5 minut usługa zostanie skrócona o ilość minut opóźnienia.
- Rezerwacja traci moc, jeśli Klient nie przybędzie do Thai Smile najpóźniej w chwili, gdy zgodnie z rezerwacją usługa miała się rozpocząć. Przy kolejnej rezerwacji Thai Smile ma prawo do pobrania przedpłaty od Klienta.
- Klient zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Thai Smile w przypadku anulowania lub konieczności zmiany terminu lub godziny rezerwacji. Korzystając z w/w voucherów lub po dokonaniu przedpłaty, zmianę lub anulowanie rezerwacji można dokonać najpóźniej na 24h przed wyznaczonym terminem – w innym przypadku voucher lub przedpłata zostają uznane za wykorzystane.
- W nagłych przypadkach Thai Smile zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego masażu.
- Po wykonaniu usługi Thai Smile może przesłać podziękowanie za wizytę, prośbę o wystawienie opinii oraz zaproszenie do zapisania się do newslettera.
Pobyt w Thai Smile
- W trosce o komfort własny a także innych osób, Klient zobowiązany jest do zachowania względnej ciszy, nie prowadzenia rozmów z masażystą w trakcie wykonywania usługi oraz nie prowadzenia głośnych rozmów w obrębie recepcji.
- W trakcie pobytu w Thai Smile należy wyłączyć lub całkowicie wyciszyć dźwięki (w tym wibracje) w telefonach komórkowych i innych urządzeniach elektronicznych.
- Po wykonaniu masażu możliwe są lekkie zawroty głowy, dlatego zaleca się kilkuminutowy odpoczynek przy filiżance tajskiej herbaty w części wypoczynkowej przy recepcji przed opuszczeniem salonu.
- Thai Smile nie przechowuje rzeczy Klienta, a Klient ma obowiązek ich pilnowania. Thai Smile nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klienta w salonie.
- Realizując swoje usługi Thai Smile zapewnia świeże ręczniki, obuwie i bieliznę jednorazową, jednak w trosce o środowisko Klient wedle uznania może korzystać z własnego czystego ręcznika oraz obuwia na zmianę (klapki).
- Personel zastrzega sobie prawo do przerwania wykonania masażu, jeśli spotka się z zachowaniem Klienta nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, agresja itp.) bez możliwości zwrotu płatności za usługę.
- Z przykrością informujemy, iż w bliskim sąsiedztwie z Thai Smile nie ma parkingów rowerowych, dlatego dojeżdżając na umówioną wizytę rowerem Klient musi zadbać o jego zabezpieczenie we własnym zakresie. Przechowywanie roweru w recepcji Thai Smile nie jest dozwolone.
Przeciwwskazania i ograniczenia
- Z usług masażu mogą korzystać osoby pełnoletnie. Osoby niepełnoletnie do 12 roku życia mogą korzystać z masażu tylko pod opieką osób dorosłych, od 13 -17 roku życia wymagana jest pisemna zgoda rodziców.
- Usługi masażu dostępne są dla każdego, z wyjątkiem osób:
- znajdujących się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub narkotyków,
- w ciąży,
- z przeciwwskazaniami do wykonywania masażu, o których mowa w załączniku do niniejszego regulaminu.
- Przed przystąpieniem do masażu klient zobowiązany jest:
- poinformować personel czy nie zachodzą okoliczności wykluczające udział klienta w zabiegu, o których mowa powyżej,
- powiadomić personel o swojej aktualnej kondycji fizycznej oraz stanie zdrowia celem dostosowania techniki masażu, ograniczenia jego intensywności, pominięcia określonych części ciała lub też podjęcia decyzji o zrezygnowaniu z masażu, o ile jest to uzasadnione tą kondycją lub stanem zdrowia klienta,
- okazać skierowanie od lekarza w przypadkach, gdy ze względów zdrowotnych wykonanie masażu może odbyć się tylko za zgodą lekarza.
- Personel ma prawo dostosować technikę masażu, ograniczyć jego intensywność, pominąć określone części ciała lub też odmówić wykonania masażu, jeśli jest to uzasadnione kondycją lub stanem zdrowia klienta.
- Wszelkie sytuacje mogące stwarzać zagrożenie dla zdrowia i życia należy natychmiast zgłaszać personelowi Salonu masażu.
Odpowiedzialność Thai Smile
- Jeśli wykonanie pierwotnej rezerwacji okaże się niemożliwe, Thai Smile poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji i zaproponuje wykonanie usługi najbardziej zbliżonej standardem i ceną, do usługi pierwotnie zarezerwowanej przez Klienta. Klient może zrezygnować z propozycji alternatywnej usługi. W tym przypadku Thai Smile zwróci Klientowi już uiszczoną kwotę za usługę.
- Thai Smile informuje, że roszczenia za ewentualne szkody wynikłe w związku z realizacją usługi dochodzone będą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (usługi). Całkowita odpowiedzialność Thai Smile za szkody z tego tytułu jest ograniczona do kwoty wynagrodzenia należnego Thai Smile z tytułu wykonanej usługi.
- Dokonanie przez Thai Smile zwrotu kosztów wynikających z niemożliwości realizacji zamówionej usługi, wyczerpuje w całości wszelkie możliwe roszczenia Klienta z tytułu niewykonania usługi.
- Thai Smile jako Administrator danych zobowiązuje się do przestrzegania zasad rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku.
Reklamacja
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu (w tym niedogodności i bóle) w Thai Smile powinny być zgłaszane pracownikowi recepcji na miejscu, podczas pobytu klienta w Thai Smile, a następnie pisemnie przesłane listem poleconym na adres Thai Smile lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@thai-smile.pl w terminie 2 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji (od daty masażu).
- Thai Smile zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia zaistniałego uszczerbku klienta w postaci zaświadczenia lekarskiego lub innej dokumentacji medycznej.
- Thai Smile oświadcza, iż reklamacja zgłoszona po upływie terminu 48 godzin od daty zdarzenia będzie rozpatrywana jedynie w szczególnych okolicznościach.
- Thai Smile zobowiązuje się do rozpatrzenia przekazanej prawidłowo reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Postanowienia końcowe
- Wskazania i przeciwwskazania do wykonywania masażu określa załącznik do niniejszego regulaminu, który stanowi jego integralną część.
- Thai Smile zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, a zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01 września 2018