Szanowni Klienci
Uprzejmie informujemy, że nasze salony działają normalnie. W związku z tym obowiązują standardowe zasady przyjmowania, jak i odwoływania rezerwacji.
W odpowiedzi na często zadawane pytania o nasze masażystki – są to obywatelki Tajlandii, a nie Chin. Ponadto kilka ostatnich miesięcy spędziły w Polsce.
Grypa a koronawirus
Śledzimy bieżące informacje podawane przez Główny Inspektorat Sanitarny oraz Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu.
Koronowirus rozprzestrzenia się podobnie jak wirus grypy sezonowej oraz wykazuje podobne objawy i powikłania. Obie choroby dotyczą dróg oddechowych i są groźne dla osób znajdujących się w grupie wysokiego ryzyka tj. osoby starsze lub osoby z chorobami towarzyszącymi obniżającymi odporność.
Z raportu Światowej Organizacji Zdrowia wynika, że 80% przypadków zakażeń ma charakter łagodny lub bezobjawowy.
W Polsce wyłącznie w lutym 2020 na grypę sezonową odnotowano ponad 800 tysięcy przypadków grypy w wyniku rozprzestrzeniania się. Zatem apelujemy o zachowanie spokoju oraz uważne dbanie o higienę (choćby przez częste i prawidłowe mycie dłoni), aby zminimalizować ryzyko codziennego rozprzestrzenienia się jakichkolwiek bakterii i wirusów.
Ulotka na temat prawidłowego dezynfekowania dłoni według GIS [POBIERZ]
Środki ostrożności w Thai Smile
Rozumiemy Państwa obawy, dlatego spieszymy z wyjaśnieniem, że od początku naszej działalności w naszych salonach zachowywane są wszelkie środki ostrożności – zgodnie ze wskazówkami Sanepidu.
Stosowanie obuwia oraz bielizny jednorazowej. Wymiana prześcieradeł oraz ręczników po każdej wykonanej usłudze. Jednorazowe worki podologiczne w miskach do mycia stóp. Dezynfekowanie dłoni. W trakcie wykonywania usługi ponowne mycie dłoni przed rozpoczęciem masażu głowy.
Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekowania powierzchni, takich jak klamki, stoliki, lada recepcji itp.
Państwo również możecie korzystać ze środków dezynfekujących dłonie w trakcie pobytu.
W trosce o stałą poprawę jakości wszelkie sugestie lub nieprawidłowości należy kierować od razu pracownikowi recepcji lub mailowo kontakt@thai-smile.pl.
Przyjmowanie rezerwacji oraz ich odwoływanie
W obecnej chwili nie zmieniły się warunki przyjmowania rezerwacji i funkcjonujemy normalnie. Obowiązują standardowe warunki odwoływania rezerwacji, w tym również dokonywanie zmian czy anulowanie najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem usługi bez straty ważności przedpłaty czy vouchera.
Jeżeli posiadają Państwo voucher, którego termin ważności upływa w najbliższych dniach a jednocześnie nie chcą z niego korzystać teraz, przypominamy, że regulamin uwzględnia możliwość jego przedłużenia w dowolnym momencie, nawet za kilka miesięcy. Szczegóły znajdują się na odwrocie vouchera lub w regulaminie na stronie internetowej. Jak dotychczas możliwe są indywidualne warunki przedłużenia na podstawie dokumentacji medycznej, a zgłoszenia należy wysłać na adres kontakt@thai-smile.pl.
Źródła
- https://gis.gov.pl/ – Główny Inspektorat Sanitarny
- https://wsse-poznan.pl/ – Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu
- https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/situation-reports/20200306-sitrep-46-covid-19.pdf?sfvrsn=96b04adf_2 – Raport Światowej Organizacji Zdrowia
- https://pacjent.gov.pl/
- https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/aktualnosci/225676,koronawirus-najnowsze-informacje
- https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/aktualnosci/228801,czy-koronawirus-covid-19-jest-grozniejszy-niz-grypa-sezonowa