Przypominamy, że od maja 2017 rezerwacje oraz wszelkich ich zmian muszą być dokonane indywidualnie przez Klientów na stronie Groupon. Pełne informacje jak dokonać rezerwacji przez swoje konto znajdują się poradniku rezerwacji Groupon.
W związku z nadprogramową sprzedażą kuponów przez naszego Partnera tj. przez firmę Groupon w minionym miesiącu, która nie była zależna od naszej decyzji, informujemy, że wszystkie kupony zostaną przez nas przyjęte i zrealizowane jeżeli skontaktują się Państwo PRZED końcem terminu ważności kuponu. Jednakże istnieje możliwość, że Państwa rezerwacja zostanie wyznaczona w dniu przypadającym po terminie ważności.
W przypadku braku wolnych terminów w ramach terminu ważności kuponu, utworzenie rezerwacji przez swoje konto nie będzie możliwe. W takiej sytuacji prosimy przesłanie swoich danych na adres mailowy kontakt@thai-smile.pl.
Wymagane dane to:
- imię i nazwisko
- numer telefonu
- adres e-mail
- kod zabezpieczający Groupon
- rodzaj masażu
- ilość osób, tzn. czy korzystają Państwo z promocyjnej oferty dla osoby towarzyszącej w trakcie realizacji kuponu Groupon
- wybrane minimum 2 terminy wraz godziną w ciągu pierwszych wolnych 10 dni, ale nie później niż 3 tygodnie po terminie ważności kuponu. Wybranie kilku terminów jest koniecznie, ponieważ w czasie Państwa oczekiwania, inni Klienci korzystający z kuponów posiadających dłuży termin ważności będą mogli te terminy zarezerwować w normalnym trybie. Dostępność terminów sprawdzą Państwo poniżej:
- Poznań – SPRAWDŹ TERMIN
- Kraków – SPRAWDŹ TERMIN
Podany adres mailowy służy wyłącznie w celach rezerwacji i przesłania potwierdzenia, nie zostanie dodany do naszej bazy newsletter, lecz może zostać wysłana jednorazowa wiadomość zapraszająca do zapisania się do bazy mailowej.
Jeżeli z jakichś przyczyn terminy nie będą Państwu pasować lub nie będzie możliwości dokonać rezerwacji w/w czasie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta firmy Groupon w celu zwrotu kuponu.
PRZYPOMINAMY, że oferta Groupon jest ofertą jednorazową dla każdego klienta. Jest to stała oferta, która wyświetla się niezmiennie od kilku lat z konkretną pulą kuponów w danym miesiącu, abyśmy byli w stanie wszystkich obsłużyć.
Jeżeli skorzystali Państwo już z niej wcześniej, to nie ma możliwości przyjęcia kolejnej rezerwacji i nie ma w tym momencie znaczenia źródło otrzymania kuponu. W tej sytuacji również można kupon zwrócić (przed upływem 14 dni), przekazać komuś innemu w prezencie lub skorzystać z oferty promocyjnej tj. 79 zł za godzinny masaż dla 2-giej osoby w tym samym czasie, przy czym rezerwacja kuponu Groupon musi być na dane osoby towarzyszącej. Informacja o tym znajduje się w ofercie.
Za zaistniałe problemy z rezerwacją w wyniku nadprogramowej sprzedaży uprzejmie przepraszamy.