Rezerwacja w ramach oferty Groupon

Groupon_Logo

Przypominamy, że od maja 2017 rezerwacje oraz wszelkich ich zmian muszą być dokonane indywidualnie przez Klientów na stronie Groupon. Pełne informacje jak dokonać rezerwacji przez swoje konto znajdują się poradniku rezerwacji Groupon.

W związku z nadprogramową sprzedażą kuponów przez naszego Partnera tj. przez firmę Groupon w minionym miesiącu, która nie była zależna od naszej decyzji, informujemy, że wszystkie kupony zostaną przez nas przyjęte i zrealizowane jeżeli skontaktują się Państwo PRZED końcem terminu ważności kuponu. Jednakże istnieje możliwość, że Państwa rezerwacja zostanie wyznaczona w dniu przypadającym po terminie ważności.

W przypadku braku wolnych terminów w ramach terminu ważności kuponu, utworzenie rezerwacji przez swoje konto nie będzie możliwe. W takiej sytuacji prosimy przesłanie swoich danych na adres mailowy kontakt@thai-smile.pl.

Wymagane dane to:

  • imię i nazwisko
  • numer telefonu
  • adres e-mail
  • kod zabezpieczający Groupon
  • rodzaj masażu
  • ilość osób, tzn. czy korzystają Państwo z promocyjnej oferty dla osoby towarzyszącej w trakcie realizacji kuponu Groupon
  • wybrane minimum 2 terminy wraz godziną w ciągu pierwszych wolnych 10 dni, ale nie później niż 3 tygodnie po terminie ważności kuponu. Wybranie kilku terminów jest koniecznie, ponieważ w czasie Państwa oczekiwania, inni Klienci korzystający z kuponów posiadających dłuży termin ważności będą mogli te terminy zarezerwować w normalnym trybie. Dostępność terminów sprawdzą Państwo poniżej:

Podany adres mailowy służy wyłącznie w celach rezerwacji i przesłania potwierdzenia, nie zostanie dodany do naszej bazy newsletter, lecz może zostać wysłana jednorazowa wiadomość zapraszająca do zapisania się do bazy mailowej.

 

Jeżeli z jakichś przyczyn terminy nie będą Państwu pasować lub nie będzie możliwości dokonać rezerwacji w/w czasie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta firmy Groupon w celu zwrotu kuponu.

 

PRZYPOMINAMY, że oferta Groupon jest ofertą jednorazową dla każdego klienta. Jest to stała oferta, która wyświetla się niezmiennie od kilku lat z konkretną pulą kuponów w danym miesiącu, abyśmy byli w stanie wszystkich obsłużyć.

Jeżeli skorzystali Państwo już z niej wcześniej, to nie ma możliwości przyjęcia kolejnej rezerwacji i nie ma w tym momencie znaczenia źródło otrzymania kuponu. W tej sytuacji również można kupon zwrócić (przed upływem 14 dni), przekazać komuś innemu w prezencie lub skorzystać z oferty promocyjnej tj. 79 zł za godzinny masaż dla 2-giej osoby w tym samym czasie, przy czym rezerwacja kuponu Groupon musi być na dane osoby towarzyszącej. Informacja o tym znajduje się w ofercie.

 

Za zaistniałe problemy z rezerwacją w wyniku nadprogramowej sprzedaży uprzejmie przepraszamy.

Share Button

Comments are closed